Let's go to the beach, each. Let's go get away.

 ..They say, what they gonna say? jaja,
Har vart på stranden med Emma och Moa ikväll och tog ett "kvällsdopp" . Har också fått ett fästingbett av en fästing för någon dag sedan, skit! 
 
Ja, som ni inte vet så kom jag hem idag från en stad. Vi bodde på ett hotell MED VÄRLDENS HÅRDASTE KUDDE!
Som jag fick alltså. Men Mamma och Pappa fick ju bra kuddar, haha! Den var som en sten för mig ju?
 
Första natten vaknade jag fyra på morgonen en stund var jag då vaken, sedan andra natten (idag) vaknade jag sex på morgonen. Somnade dock om efter ja en halvtimme kanske? Och precis när jag somnat och så blir man väckt!

Men har självklart haft trevligt ♥

 
 
men fy.. kolla min näsa >:( ja, jag såg ju iallafall glad ut på bilden. höh. men näsan :s
ojsan fult fejs som var tvungen att suddas över! titta (inte) magen syntes visst :s Haha!

 

Kommentarer!
Postat av: emilia

Haha awwiii stackars dig....!!<3

2012-08-04 @ 10:02:44
URL: http://emiliah.blogg.se

Hej du innan du kommenterar läs! Jag är gärna med i tävlingar. Jag gör länkbyte om jag gillar din blogg. Onödiga kommentarer struntar jag i som: ful blogg du har, ful du är. Jag ser ALLTID din Ip-adress om du inte visste! Att ta mina bilder är förbjudet!!! Alla bilder är MINA om inget annat anges. Tack för att du vill kommentera och följ gärna dessa "regler".

Du har väl ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara mina ögon som ser)

Blogg?:

Skriv på!:

Trackback
RSS 2.0