Hoome!

Soorrysorry för den sämsta uppdateringen.
Jag har ju vart i Stockholm och på grönan. Har ingen jättelust att fixa med bloggen idag, sorry!
Men det kommer jag iallafall.
Vad jag gjorde på grönan:
Åkte massa karuseller,träffade några som jag känner,åt,hade jävligt najs!
på kvällen blev jag dock väldigt yyyyr :S men ah! najs hade jag det iallafall.
stockholm i mitt ♥
 
puss.

Kommentarer!

Hej du innan du kommenterar läs! Jag är gärna med i tävlingar. Jag gör länkbyte om jag gillar din blogg. Onödiga kommentarer struntar jag i som: ful blogg du har, ful du är. Jag ser ALLTID din Ip-adress om du inte visste! Att ta mina bilder är förbjudet!!! Alla bilder är MINA om inget annat anges. Tack för att du vill kommentera och följ gärna dessa "regler".

Du har väl ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara mina ögon som ser)

Blogg?:

Skriv på!:

Trackback
RSS 2.0