Sun sunday.

Hejsan! Nu ska jag dra till min syster och fika.
Det är soligt men blåser ,  typiiskt. Imorgon blir det att packa allt som ska med!
Sen vakna tidigt på tisdag och dra vid lunch. När jag är borta kommer jag göra tidinställda inlägg och några små från mobilen!
Bra va? ;) Så min blogg inte är helt död. Kommer börja göra några tidinställda inlägg redan idag, faktiskt.
Tog kort på solen för någon dag sedan, fråga inte varför.

Kommentarer!

Hej du innan du kommenterar läs! Jag är gärna med i tävlingar. Jag gör länkbyte om jag gillar din blogg. Onödiga kommentarer struntar jag i som: ful blogg du har, ful du är. Jag ser ALLTID din Ip-adress om du inte visste! Att ta mina bilder är förbjudet!!! Alla bilder är MINA om inget annat anges. Tack för att du vill kommentera och följ gärna dessa "regler".

Du har väl ett namn?:
Kom ihåg mig?

E-post (bara mina ögon som ser)

Blogg?:

Skriv på!:

Trackback
RSS 2.0